بارگیری...

جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی

بازدید : 17515

دسته بندی : میز عسلی


ارسال به سراسر کشور

ابعاد صفحه بزرگ ۶۰× ۳۹
ارتفاع ۵۰



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09154444590

تلفن ثابت :   05137297085

در ساخت جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی چوب روس و راش می توان استفاده کرد که در مقاله تفاوت چوب روس و راش به آن اشاره شده است.چوب راش نسبت به چوب روس از مقاومت بالاتری در برابر حشرات و قارچ چوب برخوردار است.

جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی از 3 عدد میز مجزا تشکیل شده است که با توجه به وزن سبک آن به راحتی قابل جا به جایی می باشد و از آن در موارد دیگر مثل میز تلفن و ... نیز می توان استفاده کرد.بر روی بدنه جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی رنگ پولیشی ضد خش قرار گرفته است که باعث شفافیت و نگهداری از سطوح جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی می شود.

جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی در رنگ های سفید، کرم خش، طلایی و معرق طراحی شده است.در نوع معرق جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی روکش معرق آن به وسیله دستگاه لیزر برش میخورد و توسط دست مونتاژ می شود که باعث جلوه هر چه بیشتر جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی می شود.همچنین جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی به روش سیلر،کیلر و پلی استر رنگ آمیزی می شود که سبب کیفیت بیشتر جلومبلی می شود.

در صورت ایجاد لکه بر روی جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی می توانید با استفاده از روش های تمیز کردن لکه های چوب آن ها را از بین ببرید.انواع روکش های چوب که می توان در ساخت جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی استفاده کرد را می توانید در قسمت مقالات مطالعه کنید.یکی از این روکش ها در واقع روکش گردو می باشد که دارای رگه های طبیعی چوب گردو است و جلوه زیبایی به جلو مبلی سه تیکه صدفی نقاشی می دهد.

برای مشاهده نحوه معرق کاری کلیک کنید.

شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی کارخانه و شماره تلفن ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

چوب راش/www.seyediwood.ir

رنگ پولیشی/www.seyediwood.ir

روکش معرق/www.seyediwood.ir

چرا چوب استفاده کنیم؟/www.seyediwood.ir

تمیز کردن لکه های چوب/www.seyediwood.ir

انواع روکش های چوب/www.seyediwood.ir

مشخصات میز عسلی

سایز 39*60*50
رنگ سفید طلایی کرم خش معرق
جنس روکش
تعداد 3 عدد