بارگیری...

جلو مبلی چهار تیکه معرق

بازدید : 16280

دسته بندی : میز عسلی


ارسال به سراسر کشور

ارتفاع:56
طول:70
عرض:46



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09154444590

تلفن ثابت :   05137297085

جلو مبلی چهار تیکه معرق همان طور که از اسمش پیداست از روکش معرق ساخته شده است.روکش معرق ابتدا توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس توسط دست مونتاژ می شود.انواع روکش های چوبی در ساخت جلو مبلی چهار تیکه معرق استفاده ی شود که روکش گردو یکی از آن ها می باشد.روکش گردو دارای رگه های طبیعی چوب گردو می باشد و زیبایی به خصوصی به میز عسلی می دهد.همچنین روکش گردو لایه نازکی از چوب گردو می باشد.

در ساخت جلو مبلی چهار تیکه معرق از چوب روس و راش می توان استفاده کرد که در برابر حشرات و قارچ چوب از مقاومت بالایی برخوردارند. با مطالعه مقاله تفاوت چوب روس و راش می توانید ویژگی هر کدام را بدانید.

همچنین در ساخت جلو مبلی چهار تیکه معرق از رنگ پولیشی استفاده شده است.رنگ پولیشی باعث نگهداری از سطوح و همچنین شفافیت بالای جلو مبلی چهار تیکه معرق شده است.جلو مبلی چهار تیکه معرق را با انواع میز تلویزیون معرق، آینه کنسول معرق و سایر سازه های چوبی می توان ست کرد.

در ساخت جلو مبلی چهار تیکه معرق از روکش کاوازینکو ایتالیایی نیز استفاده شده است که از شفافیت و کیفیت بسیار بالایی نسبت به روکش های ملچ و آکاژو برخوردار است.روکش آکاژو مات می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.در صورت ایجاد لکه بر روی جلو مبلی چهار تیکه معرق می توانید با استفاده از روش های تمیز کردن لکه های چوب آن ها را از بین ببرید.

برای مشاهده نحوه معرق کاری کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تلفن ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

چوب راش/www.seyediwood.ir

رنگ پولیشی/www.seyediwood.ir

معرق کاری/www.seyediwood.ir

چرا چوب استفاده کنیم؟/www.seyediwood.ir

روکش کاوازینکو/www.seyediwood.ir

انواع روکش های چوبی/www.seyediwood.ir

تمیز کردن لکه های چوب/www.seyediwood.ir

مشخصات میز عسلی

سایز 56*70*46
رنگ طلایی و سفید صدفی و معرق کاری
جنس روکش روکش کاوازینکو-معرق
تعداد 4 عدد