بارگیری...

میز تلفن تک کشو

بازدید : 9274

دسته بندی : میز تلفن


ارسال به سراسر کشور
میز تلفن تک کشو
ارتفاع:81
قطر:43
شماره تماس:
09154444590



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09154444590

تلفن ثابت :   05137297085

میز تلفن تک کشو از جنس چوب راش و ام دی اف می باشد.چوب راش از مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی برخوردار می باشد.اسکلت اصلی و پایه های میز تلفن تک کشو از جنس چوب راش می باشد.همچنین در ساخت میز تلفن تک کشو از چوب های مختلفی مانند چوب روس و راش می توان استفاده کرد.چوب راش مقاومت بیشتری نسبت به چوب روس دارد و در مقاله تفاوت چوب روس و راش به توضیح این دو چوب پرداخته شده است.

ام دی اف نیز مانند چوب راش از مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت روکش کردن آن و شکل پذیری دارد.انواع روکش های چوب که در ساخت میز تلفن تک کشو استفاده می شود را می توانید در قسمت مقالات مشاهده کنید.یکی از پر کاربردترین آن ها روکش گردو است که دارای رگه های طبیعی چوب گردو است و جلوه میز تلفن تک کشو را دو برابر می کند.

در ساخت میز تلفن تک کشو از روکش معرق استفاده شده است.روکش معرق ابتدا به وسیله دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست مونتاژ می شود.آخرین مرحله در ساخت میز تلفن تک کشو رنگ آمیزی به روش سیلر،کیلر و پلی استر می باشد که سبب جلوه هر چه بیشتر میز تلفن می شود.

همچنین در ساخت میز تلفن تک کشو از روکش کاوازینکو ایتالیایی نیز استفاده شده است. روکش کاوازینکو نسبت به روکش های ملچ، آکاژو، ملامینه و ... از شفافیت و کیفیت بالاتری برخوردار است.روکش آکاژو مات می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

بر روی بدنه میز تلفن تک کشو رنگ پولیشی قرار گرفته است.رنگ پولیشی ضدخش می باشد و سبب نگهداری و شفافیت سطوح میز تلفن تک کشو می شود.از میز تلفن تک کشو می توان به عنوان میز گرام نیز استفاده کرد.در صورتی که بر روی میز تلفن تک کشو لکه ایجاد شد می توانید با استفاده از روش های تمیز کردن لکه های چوب آن ها را از بین ببرید.

برای مشاهده نحوه معرق کاری کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تلفن ما را داشته باشید.

چوب راش/www.seyediwood.ir

ام دی اف/www.seyediwood.ir

رنگ پولیشی/www.seyediwood.ir

روکش معرق/www.seyediwood.ir

چرا چوب استفاده کنیم؟/www.seyediwood.ir

دستگاه لیزر/www.seyediwood.ir

نحوه معرق کاری/www.aparat.com

روکش کاوازینکو/www.seyediwood.ir

روکش آکاژو/www.seyediwood.ir

تمیز کردن لکه های چوب/www.seyediwood.ir

انواع روکش های چوب/www.seyediwood.ir