بارگیری...

میز تلفن خاطره

بازدید : 16641

دسته بندی : میز تلفن


ارسال به سراسر کشور
میز تلفن خاطره
ارتفاع:68
قطر:48
شماره تماس:
09154444590



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09154444590

تلفن ثابت :   05137297085

میز تلفن خاطره از ترکیب چوب های راش و ام دی اف ساخته شده است.اسکلت اصلی و پایه های میز تلفن خاطره از چوب راش تشکیل شده است که مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی دارد.

قسمت هایی از میز تلفن خاطره از روکش ام دی اف ساخته شده است.در ساخت میز تلفن خاطره از چوب های روس و راش می توان استفاده کرد که با مطالعه مقاله تفاوت چوب روس و راش می توانید ویژگی هر کدام را بدانید.

میز تلفن خاطره از وزن سبک برخوردار می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است.میز تلفن خاطره ازاستحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.همچنین بر روی بدنه میز تلفن خاطره رنگ پولیشی ضدخش قرار گرفته است.رنگ پولیشی نقش نگهداری و شفافیت سطوح میز تلفن خاطره را بر عهده دارد.

روکش معرق به کار رفته در میز تلفن خاطره ابتدا توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست مونتاژ می شود.همچنین در ساخت میز تلفن خاطره از روکش آکاژو استفاده شده است.روکش آکاژو مات می باشد و جلوه به خصوصی به میز تلفن خاطره داده است.

انواع روکش های چوب در ساخت میز تلفن خاطره استفاده می شود که می توان به روکش گردو اشاره کرد.روکش گردو دارای رگه های طبیعی چوب گردو می باشد و زیبایی میز تلفن خاطره را دو چندان کرده است.

در صورت ایجاد لکه بر روی میز تلفن خاطره می توانید با استفاده از روش های تمیز کردن لکه های چوب آن ها را از بین ببرید.میز تلفن خاطره به روش سیلر،کیلر و پلی استر رنگ آمیزی می شود که همین انر سبب جلوه و کیفیت بالای میز تلفن خاطره می شود.

برای مشاهده نحوه معرق کاری کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تلفن های ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

چوب راش/www.seyediwood.ir

ام دی اف/www.seyediwood.ir

چرا چوب استفاده کنیم؟www.seyediwood.ir

دستگاه لیزر/www.seyediwood.ir

روکش معرق/www.seyediwood.ir

رنگ پولیشی/www.seyediwood.ir

نحوه معرق کاری/www.aparat.com

روکش آکاژو/www.seyediwood.ir

روش های تمیز کردن چوب/www.seyediwood.ir

انواع روکش های چوبی/www.seyediwood.ir

سیلر،کیلر و پلی استر/www.seyediwood.ir