بارگیری...

ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش

بازدید : 16902

دسته بندی : ویترین


ارسال به سراسر کشور

ارتفاع ۱۵۸
عرض ۶۴
عمق ۳۹



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09154444590

تلفن ثابت :   05137297085

در ساخت ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش از چوب روس و راش می توان استفاده کرد که در برابر حشرات چوب خوار و قارچ مقاومت بالایی دارند و در مقاله تفاوت چوب روس و راش به توضیح آن پرداخته ایم.

این محصول در رنگ های طلایی و معرق موجود می باشد.در مدل معرق ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش ابتدا روکش معرق توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس توسط دست مونتاژ می شود.انواع روکش های چوب که می توان در ساخت ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش استفاده کرد که یکی از آن ها روکش گردو می باشد.روکش گردو لایه نازکی از چوب گردو است که جلوه ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش را بیشتر می کند.

همچنین روکش به کار رفته در نمونه معرق ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش روکش کاوازینکو ایتالیایی می باشد که از کیفیت و شفافیت بالایی نسبت به روکش های ملچ،آکاژو و ملامینه و ... برخوردار است.روکش آکاژو مات می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

رنگ به کار رفته در ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش از نوع رنگ پولیشی است که باعث شفافیت و نگهداری از سطوح می شود.ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش به روش سیلر،کیلر و پلی استر رنگ آمیزی می شود که سبب کیفیت هر چه بیشتر ویترین کوتاه می شود.

پشت ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش از آینه فلوت درجه یک استفاده شده است که جذابیت دو چندانی به دکوریجات  و انعکاس ان ها در درون ویترین می دهد.همچنین در صورت درخواست شما می توان به جای آینه از پارچه نیز می توان استفاده کرد.در صورت ایجاد لکه بر روی ویترین ناودانی کوتاه سفید کرم خش می توانید با استفاده از روش های تمیز کردن لکه های چوب آن ها را از بین ببرید.

برای مشاهده نحوه معرق کاری کلیک کنید.

شما می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما آدرس و شماره ما را برای سفارش داشته باشید.

مطالب مرتبط:

چوب راش/www.seyediwood.ir

روکش معرق/www.seyediwood.ir

چرا چوب استفاده کنیم؟/www.seyediwood.ir

روکش کاوازینکو/www.seyediwood.ir

روکش آکاژو/www.seyediwood.ir

تمیز کردن لکه های چوب/www.seyediwood.ir

مشخصات ویترین

سایز
ابعاد 158*64*39
رنگ معرق-قهوه ای-انواع رنگ های پولیشی
جنس چوب چوب راش و ام دی اف