بارگیری...

کنسول دو درب تمام خمره سفید

بازدید : 9160

دسته بندی : کنسول


ارسال به سراسر کشور
ارتفاع:94
طول:125
عرض:50



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09154444590

تلفن ثابت :   05137297085

بر روی بدنه کنسول دو درب تمام خمره سفید رنگ پولیشی قرار گرفته است.رنگ پولیشی ضد خش می باشد و باعث نگهداری و شفافیت کنسول دو درب تمام خمره سفید می شود.کنسول دو درب تمام خمره سفید در رنگ بندی قهوه ای و سفید و طلایی و نقاشی و معرق طراحی شده است. ست کنسول دو درب تمام خمره سفید میزال سی دی تمام خمره می باشد.

در نمونه نقاشی و معرق کنسول دو درب تمام خمره سفید از روکش کاوازینکو ایتالیایی استفاده شده است.انواع روکش های چوب که در ساخت کنسول دو درب تمام خمره سفید می توان استفاده کرد را می توانید در قسمت مقالات سایت مطالعه کنید.یکی از این روکش ها می تواند روکش گردو باشد که دارای رگه های طبیعی چوب گردو می باشد و جلوه به خصوصی به کنسول دو درب تمام خمره سفید می دهد.

در نمونه معرق کنسول دو درب تمام خمره سفید ابتدا روکش معرق به وسیله دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست مونتاژ می شود.همچنین در نمونه معرق کنسول دو درب تمام خمره سفید از روکش کاوازینکو ایتالیایی استفاده شده است.برای مشاهده انواع کنسول دو درب تمام خمره سفید می توانید مقاله آینه کنسول معرق را مشاهده کنید.

روکش کاوازینکو نسبت به روکش های ملچ،آکاژو و ملامینه و ... از کیفیت و شفافیت بالاتری برخوردار است.روکش آکاژو مات می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.در صورت ایجاد لکه بر روی بدنه کنسول دو درب تمام خمره سفید می توانید با استفاده از روش های تمیز کردن لکه های چوب آن ها را از بین ببرید.

در ساخت کنسول دو درب تمام خمره سفید می توان از چوب روس و راش نیز استفاده کرد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فر هستند.با مطالعه مقاله تفاوت چوب روس و راش می توانید از جزئیات و ویژگی های هر کدام مطلع شوید.همچنین کنسول دو درب تمام خمره سفید به روش سیلر،کیلر و پلی استر رنگ آمیزی می شود که کیفیت آینه کنسول را دو چندان کرده است.

برای مشاهده نحوه معرق کاری کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تلفن ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

چوب راش/www.seyediwood.ir

چرا چوب استفاده کنیم؟/www.seyediwood.ir

روکش کاوازینکو/www.seyediwood.ir

روکش معرق/www.seyediwood.ir

تمیز کردن لکه های چوب/www.seyediwood.ir

انواع روکش های چوب/www.seyediwood.ir

محصولات مرتبط