بارگیری...

کنسول چهار درب بغل خمره

بازدید : 7706

دسته بندی : کنسول


کنسول چهار درب بغل خمره
ارسال به سراسر کشور

طول ۱۷۲
ارتفال ۹۶
عرض۴۵



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09154444590

تلفن ثابت :   05137297085

در ساخت کنسول چهار درب بغل خمره از چوب روس و راش می توان استفاده کرد که در مقاله تفاوت چوب روس و راش به توضیح آن پرداخته ایم.رنگ مورد استفاده در کنسول چهار درب بغل خمره از نوع پولیشی می باشد که این رنگ ضد خش بوده وموجب شفافیت وجلوه هرچه بیشتر کنسول چهار درب بغل خمره شده است.

همچنین رنگ پولیشی از سطوح کنسول چهار درب بغل خمره در برابر ضربه نیز نگهداری می کند.کنسول چهار درب بغل خمره به روش سیلر، کیلر و پلی استر رنگ آمیزی می شود و باعث کیفیت آینه کنسول می شود.

کنسول چهار درب بغل خمره در مدل های روکشی و معرق نیز طراحی شده است.در نمونه معرق کنسول چهار درب بغل خمره ابتدا روکش معرق توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست مونتاژ می شود.کنسول چهار درب بغل خمره دارای ست میز تلویزیون، جاکفشی و ویترین می باشد.

همچنین در نمونه معرق کنسول چهار درب بغل خمره از روکش کاوازینکو ایتالیایی نیز استفاده شده است.روکش کاوازینکو از کیفیت و شفافیت بالاتری نسبت به روکش های ملچ، آکاژو و ... برخوردار می باشد.روکش آکاژو مات می باشد و کیفیت مطلوبی ندارد.در صورتی که بر روی بدنه کنسول چهار درب بغل خمره لکه ایجاد شد می توانید با استفاده از روش های تمیز کردن لکه های چوب آن ها را از بین ببرید.

انواع روکش های چوب که می توان در ساخت کنسول چهار درب بغل خمره استفاده کرد را می توانید در قسمت مقالات مطالعه کنید.یکی از روکش های پر کاربرد در ساخت کنسول چهار درب بغل خمره می تواند روکش گردو باشد که لایه نازکی از چوب گردو است و دارای رگه های طبیعی چوب گردو می باشد.انواع کنسول چهار درب بغل خمره را در مقاله آینه کنسول معرق می توانید مشاهده کنید.

برای مشاهده نحوه معرق کاری کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تلفن ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

چوب راش/www.seyediwood.ir

رنگ پولیشی/www.seyediwood.ir

چرا چوب استفاده کنیم؟/www.seyediwood.ir

روکش کاوازینکو/www.seyediwood.ir

روکش معرق/www.seyediwood.ir

تمیز کردن لکه های چوب/www.seyediwood.ir

محصولات مرتبط