بارگیری...
انواع میز تلویزیون

انواع میز تلویزیون

در حال حاضر انواع میز تلویزیون در رنگ ها، جنس و قیمت های مختلف در بازار ایران موجود می باشد.میز تلویزیون چوبی یکی از سازه های چوبی می باشد که از زمان های بسیار قدیمی مورد استفاده قرار گرفته است.در یک زمان محدود میز تلویزیون های شیشه ای نیز به بازار عرضه شد ولی بدلیل مقاومت کم در برابر ضربه و شکننده بودن مورد استقبال قرار نگرفت و مصرف میز تلویزیون شیشه ای به مراتب کم شد.

انواع میز تلویزیون را می توان به میز تلویزیون های چوبی و هایگلاس(ترکیب چوب و پلاستیک) و شیشه ای تقسیم کرد.در حال حاضر میز تلویزیون چوبی متقاضی بیشتری نسبت به سایر انواع میز تلویزیون دارد.

انواع میز تلویزیون چوبی را می توان به میز تلویزیون تمام چوب، میز تلویزیون ام دی اف و ترکیب چوب و ام دی اف تقسیم کرد.با توجه به اینکه چوب ارزش بالایی دارد و همچنین از قیمت بالایی نیز برخوردار است، امروزه از روکش های چوب که در واقع لایه های نازکی از چوب می باشد، استفاده می شود.

انواع میز تلویزیون ها از قیمت مختلفی برخوردار می باشند.به طور معمول در میز تلویزیون های چوبی، میز تلویزیون تمام چوب از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در مقابل میز تلویزیون های ام دی اف یا نئوپان از قیمت مناسب تری برخوردار است.قیمت میز تلویزیون های چوبی مناسب با روکش و چوبی که استفاده شده است تعیین می گردد.

میز تلویزیون هایی که در کارخانه چوب سیدی تولید می شود، در انواع میز تلویزیون با رنگ و روکش های متنوع می باشد.در کارخانه چوب سیدی، روکش هایی که در ساخت میز تلویزیون قرار گرفته است از نوع روکش کاوازینکو ایتالیایی، روکش گردو و روکش معرق می باشد.شما می توانید با مراجعه به بخش مقالات سایت با انواع روکش های چوبی آشنا شوید.

میز تلویزیون معرق یکی از انواع میز تلویزیون ها می باشد که از زمان های قدیم تا به امروز از طرفداران زیادی برخوردار بوده است.میز تلویزیون معرق در دسته کلاسیک قرار می گیرد که به همت کارخانه چوب سیدی ست آینه کنسول، ویترین(بوفه) ، جاکفشی و میز تلفن آن نیز تولید شده است.

برای داشتن انتخاب درست و راهنمایی بیشتر برای خرید میز تلویزیون با طرح چند سوال متداول در خدمت شما هستیم:

چرا صنایع چوب سیدی ادعا می کند که بهترین قیمت را در بین سایر فروشگاه ها دارد؟

در پاسخ باید به این مسئله اشاره کنیم که صنایع چوب سیدی تولید کننده انواع میز تلویزیون می باشد و مشتری برای خرید میز تلویزیون بدون واسطه از کارخانه محصولی با کیفیت بالا و با ارسال رایگان به سراسر کشور از ما دریافت می کند.

امکان بازدید حضوری از میز تلویزیون ها وجود دارد؟

بله، در حال حاضر صنایع چوب سیدی دو شعبه در شهر های مشهد و تبریز دارد و به زودی شعبه دیگری در استان گلستان افتتاح می گردد.

ارسال میز تلویزیون به چه صورتی است؟

تمامی محصولات صنایع چوب سیدی با بسته بندی حباب دار صنعتی ضدخط و ضربه، کاملا مقاوم و ایمن شده با باربری مخصوص ابتدا بیمه و سپس بصورت کاملا رایگان به شهر شما ارسال می شود.

چه سایز میز تلویزیون مناسب منزل و تلویزیون شماست؟

به طور معمول میز تلویزیون 150 سانتی متری برای تلویزیون تا 50 اینچ، میز تلویزیون 170 سانتی متری برای تلویزیون تا 70 اینچ و میز تلویزیون 190 سانتی متری برای تلویزیون های بیشتر از 70 اینچ مناسب می باشد.

آیا امکان انتخاب رنگ بندی میز تلویزیون وجود دارد؟

بله، انتخاب رنگ و روکش تمامی محصولات صنایع چوب سیدی توسط مشتری امکان پذیر می باشد.

چطور از کیفیت میز تلویزیون ها مطمئن شویم؟

تمامی میز تلویزیون های صنایع چوب سیدی از متریال درجه یک استفاده شده و کیفیت محصولات اولویت مجموعه ی تولیدی صنایع چوب سیدی می باشد.

نحوه انتخاب و مشاهده قیمت میز تلویزیون ها چگونه است؟

برای ثبت سفارش شما می توانید وارد صفحه محصولات شوید و از تمامی محصولات همراه با قیمت مطلع شوید.همچنین با اضافه کردن محصول مورد نظر به سبد خرید و طی کرن مراحل خرید سفارش خود  را ثبت کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

روکش کاوازینکو/www.seyediwood.ir

روکش معرق/www.seyediwood.ir

ام دی اف/www.seyediwood.ir

نحوه معرق کاری/www.aparat.com

نظرات کاربران

ستایش سعیدی یکشنبه 8 تیر 1399

سلام.بسیار موثر بود.تشکر یک سوال داشتم، اینکه فرق روکش آکاژو با روکش کاوازینکو در چه چیزی هست؟

پاسخ مدیر به ستایش سعیدی یکشنبه 8 تیر 1399

سلام.ممنون از شما می توانید با مراجعه به بخش مقاله، و خواندن مقاله روکش آکاژو تفاوت این دو روکش را مطالعه بفرمایید.

Meysam جمعه 6 تیر 1399

از توضیحات مفیدتون سپاس گذارم.زمان ثبت سفارش اطلاعات ثبت می شود؟

پاسخ مدیر به Meysam جمعه 6 تیر 1399

سلام وقتتون بخیر.ممنون از شما بله، اطلاعات آدرس، تماس و فامیل شریفتون رو ثبت می کنید.

نظر بدهید