بارگیری...
روکش ام دی اف

روکش ام دی اف

قبل از پرداختن به موضوع روکش ام دی اف بیان این نکته لازم است که هر کجا از روکش چوب استفاده می شود جنس کار ام دی اف یا نئوپان می باشد. زیرا برای روکش چوب بر روی ام دی اف و نئوپان چسبیده می شود و برای ساخت انواع سازه های چوبی استفاده می شود.ام دی اف به تنهایی ظاهر جذابی ندارد، از این رو از انواع روکش های چوب برای جذاب کردن ام دی اف استفاده می شود.روکش های مختلف چوبی که بر روی ام دی اف چسبانده می شود دارای جنس، کیفیت، رنگ بندی متفاوتی هستند.

امروزه از ام دی اف برای ساخت انواع سازه های چوبی استفاده می شود که برای داشتن انواع رنگ ها و طرح های ام دی اف باید از روکش های چوبی مختلفی استفاده کرد. از جمله روکش های چوبی که بر روی ام دی اف چسبانده می شود می توان به روکش کاوازینکو ایتالیایی،روکش گردو، روکش ملچ، روکش آکاژ، روکش ملامینه و غیره اشاره کرد.روکش کاوازینکو نسبت به سایر روکش های چوبی از کیفیت و شفافیت بالاتری برخوردار است و در سازه های مختلف چوبی که در صنایع چوب سیدی تولید می شود استفاده می شود.

در ادامه به سوالات متداولی که درباره روکش ام دی اف وجود دارد پاسخ داده شده است.

چند نوع روکش ام دی اف وجود دارد؟

روکش ام دی اف انواع مختلفی دارد که مهم ترین روکش های ام دی اف که در ساخت آینه کنسول،میز تلویزیون، جاکفشی و ویترین استفاده می شود را در مطالب فوق اشاره کردیم.

روکش ایرانی بخریم یا روکش خارجی؟

نکته ای که وجود دارد این است که ایرانی یا خارجی بودن روکش تضمین کننده کیفیت و شفافیت روکش نمی باشد. برای داشتن انتخاب درست می توانید با کارشناس ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

روکش کاوازینکو ایتالیایی با  سایر روکش های چوبی چه تفاوتی دارد؟

ویژگی منحصر به فر روکش کاوازینکو شفافیت، کیفیت و طول عمر بالای این روکش می باشد و در واقع یک نوع روکش مصنوعی می باشد که به سازه های چوبی کیفیت بالایی می بخشد و با گذشت زمان از شفافیت و کیفیت آن کاسته نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

روکش کاوازینکو ایتالیایی/www.seyediwood.ir

روکش ملچ/www.seyediwood.ir

روکش آکاژو/www.seyediwood.ir

روکش ملامینه/www.seyediwood.ir

روکش گردو/www.seyediwood.ir

نظرات کاربران

نظر بدهید